معرفی کتاب تناسب مفهومی و قرابت معنایی نشر دریافت
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

بحث قرابت معنایی در ادبیات فارسی یکی از مهمترین مباحث است که مفاهیم آن نیز هر ساله در کنکور سراسری مطرح می شود. در قرابت معنایی  شما باید ارتباط بین چندین بیت شعر را که از نظر معنایی سازگار هستند پیدا کنید. در ابتدا ، ممکن است فکر کنید این کار بسیار آسان است. اما باید بگوییم که اصلاً اینطور نیست. شناخت قرابت معنایی آیات ، خصوصاً برای دانشجویان با پایه ضعیف ، بسیار دشوار است. بنابراین ، نیاز به یک منبع آموزشی خوب برای این گروه از دانش آموزان بسیار احساس می شود. کتاب قرابت معنایی نشر دریافت یکی از این منابع عالی آموزشی است که سعی دارد دانش آموزان را با استفاده از اصول دقیق با این موضوع ادبیات سازگار کند .

کتاب تناسب و قرابت معنایی نشر دریافت روی 3 بخش اصلی متمرکز است و با خواندن این کتاب می توانید دامنه فکری کتاب و سه موضوع اصلی را که این کتاب در بر می گیرد ، درک کنید. اولین چیزی که بعد از خواندن کتاب یا هنگام خواندن کتاب متوجه خواهید شد ، تنظیم معنایی و استقبال قرابت معنایی  ، نحوه خواندن آیات است. این را همیشه در ذهن داشته باشید. تا زمانی که آیه ای به درستی خوانده نشود ، یافتن معنای آن دشوار است. بنابراین اولین چیز این است که شعرها را به درستی بخوانید. در فصل دوم این کتاب ، شما تفسیر آیات و درک معنای اشعار را یاد خواهید گرفت. مطمئناً یافتن معنی یک آیه می تواند رمز قرابت معنایی باشد ، که خوشبختانه در کتاب معنای متناسب و قرابت معنایی  به خوبی به آن پرداخته شده است. پس از دریافت معنای آیات ، باید با توانایی مقایسه معنی آیات و یافتن پاسخ سوال آشنا شوید. زمینه دیگر تفکر در این کتاب مقایسه آیات و شناخت پاسخ صحیح است.

اگر می خواهید بدانید که چگونه خواندن این کتاب در نهایت بر روند یادگیری شما در بخش تناسب اندام و قرابت معنایی  تأثیر می گذارد ، باید بگوییم که اگر به نکات مطالعه کتاب توجه کنید و کتاب را به طور مداوم همانطور که گفته شد بخوانید ، اولین ، آنچه برای هر دانش آموز اتفاق می افتد تثبیت دانش قبلی است. با هر اطلاعاتی که از گذشته در مورد تناسب اندام و قرابت معنایی  دارید ، می توانید ابتدا اطلاعات و دانش خود را در ذهن خود بسنجید و بدون هیچ گونه استرسی از اطلاعات خود در طول کنکور استفاده کنید. نکته دوم این کتاب تمام نکاتی را که باید در مورد تناسب اندام و قرابت معنایی  بدانید در اختیارتان قرار می دهد و با خواندن کتاب کامل تناسب اندام معنایی و قرابت معنایی  تمام امتیازات احتمالی مورد نیاز در کنکور را خواهید گرفت. انجام دادن. البته نباید فراموش کنید که آزمون ها و بررسی های مداوم بسیار مهم هستند و به شما در یادگیری بیشتر کمک می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: